Протокол №2
Засідання педагогічної ради від 11.02.2019 р . Великогорожаннівської ЗОШ І-ІІІ ст.
Присутні-15 чол.
Відсутні -6 чол.
Порядок денний
1.Про попередження поширення захворюваності на грип та ГРВІ.
Слухали: Директора школи Зінченко Л.І.
Вона сказала , що за підсумками захворюваності у школі серед учнів та учителів протягом останніх тижнів спостерігалося зростання . На 11.02 2019 р. хворих на грип та ГРВІ збільшилось до 38%. До Великогорожаннівської лікарської амбулаторії ЗПСМ за минулий тиждень було 29 звернень із захворюванням на ГРВІ, а це 28% усіх учнів школи.
Врахувавши вищезгадане , з метою недопущення ускладнення епідситуації у школі та керуючись ст..11,15 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» та на виконання «Комплексних заходів з попередження масового поширення грипу і гострих респіраторних інфекцій серед населення Миколаївського району 2017-2021 роки»,затверджених Розпорядженням голови РДА від 29.05.2017 р №247 внесла пропозицію про призупинення навчального процесу з 12.02-15.02 2919 р. на час інкубаційного періоду з метою переривання ланцюга передачі інфекції .
Класні керівники поспілкувавшись з батьками також підтримали думку директора про призупинення навчального процесу на 4 дні (з 12.02-15.02 2019 р.)
Ухвалили
- Призупинити навчальний процес на період з 12 лютого до 15 лютого 2019 р.
- 15.02019 р. провести моніторинг захворюваності учнів та з 18.02.2019 р. продовжити навчання.
Голова педради Л.І.Зінченко
Секретар Г.В.Паньків
Великогорожаннівська ЗОШ І-ІІІ ст..
- р. с.Велика Горожанна № 01-05/14-О
Про тимчасове призупинення занять учнів 1-11 класів.
На виконання рекомендацій листа ДУ «Львівського обласного лабораторного центру Міністерства охорони здоров’я України» « Щодо попередження поширення грипу та ГРВІ в закладах освіти» та у зв”язку з відсутністю 11.02.2019 року на заняттях у школі 40 учнів,що становить 38% загальної їх кількості.
НАКАЗУЮ:
1.Тимчасово призупинити заняття учнів 1-11 класів на 4 дні з 12 лютого по 15 лютого 2019 р. ( вівторок,середо,четвер,п’ятниця) та вважати їх додатковими канікулами для учнів.
2. Класним керівникам 1 -11 класів:
2.1. 11.02.2019р. ознайомити батьків учнів 1-11 класів з п.1 цього наказу.
2.2. 15.02.2019 р. з’ясувати, телефоном, стан захворюваності дітей і ймовірний відсоток їх відсутності на заняттях у понеділок 18.02.2019 р.
У випадку передбачення (на підставі розмов з батьками кожного учня) відсутності
18.02. 2019 року на заняттях 20 і більше відсотків учнів, попередити їх батьків про продовження тимчасового призупинення занять до зміни ситуації із захворюваністю та наступного відповідного рішення закладу освіти.
3. Контроль за виконання наказу покласти на заступника директора з навчально –виховної роботи Добушовську О.О.
Підстава – рішення педагогічної ради від 11.02.2019 року, протокол № 2
Директор школи Л.І.Зінченко
- наказом ознайомлені Добушовська О.О. Рудка І.О.
- Г.Ю. Паньків Г.В.
- І.М. Біла О.Б.
- Т.І. Репчак О.М.
- М.М. Сенів О.Л. Дуфанець О.І.
- О.В. Гринчишин К.Г. Гринчишин Я.З.
- К.С Гринів Г.Т. Войташинська Г.Я.
- Г.Ю. Косач С.С. Зінченко Т.М.
|